הזרקת בוטוקס לשריר הלסת

תוכן עניינים

הזרקת בוטוקס היא סוג של טיפול המשמש להפחתת הקמטים במצח שלנו ומסביב לעיניים. זהו סוג של ניתוח קוסמטי ויכול להתבצע על ידי רופא מוסמך. זריקות ניתנות במינונים קטנים ויש לחזור עליהן כל 3-4 חודשים. ההשפעות יימשכו כ-6 חודשים לערך, אבל הכל תלוי באדם ובאופן בו הוא מטפל בעור שלו. חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני ביצוע הליך זה מכיוון שיש כמה סיכונים הקשורים אליו, כגון דימום, זיהום, צניחת עפעפיים, כאבי ראש, נפיחות או אדמומיות באתר ההזרקה.

הזרקת בוטוקס

הזרקת בוטוקס משמשת להפחתת הופעת קמטים וקמטוטים. בוטוקס הוא סוג של תרופה המוזרקת לעור כדי להפחית קמטים וסימני הזדקנות אחרים. הוא עשוי מרעלן המיוצר על ידי החיידק קלוסטרידיום בוטולינום, שעלול לגרום למחלות קשות, בעיקר בילדים. השימוש הראשון בבוטולינום טוקסין היה בניסיון לטפל בעוויתות שרירים, כולל כאלו המתרחשות עם שיתוק מוחין, טרשת נפוצה והפרעות נוירולוגיות אחרות. הזרקת בוטוקס שימשה גם למגוון מטרות קוסמטיות, לרבות הפחתת קמטים ושיפור המראה. בוטוקס הוא סוג של הזרקה המשמשת להפחתת קמטים בפנים. זה יכול לשמש גם לטיפול בהזעת יתר ועוויתות שרירים. הזרקת בוטוקס פועלת על ידי חסימת דחפים עצביים בשרירים המטופלים, מה שמונע מהם להתכווץ. התוצאה היא הפחתה זמנית בקמטים ובתנועות השרירים. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של טיפול בבוטוקס הן כאבים במקום ההזרקה, כאבי ראש, חבורות ואדמומיות במקום ההזרקה, צניחת עפעפיים, יובש בפה, קושי בבליעה ואובדן תיאבון.

הזרקת בוטוקס לשריר הלסת

הזרקת בוטוקס היא טיפול נפוץ לאנשים עם מיגרנות כרוניות או כאבי ראש. ההזרקה מבוצעת בדרך כלל לתוך "שריר הטמפורליס" של המצח. ההזרקה מבוצעת בדרך כלל לתוך "שריר הטמפורליס" של המצח. בוטוקס היא תרופה שניתן להזריק לשריר הלסת על מנת להפחית את הופעת הקמטים. ההזרקה נעשית על ידי מזרק מומחה והיא אורכת כ-30 דקות, ללא השבתה או תקופת החלמה. הטיפול נמשך שישה חודשים ותצטרכו לקבוע תור נוסף לזריקה נוספת במועד זה. הזרקת בוטוקס לשריר הלסת היא טיפול חדש שאינו ניתוחי לאנשים עם TMJ. ההזרקות ניתנות בשריר המסה, שהוא שריר הלעיסה העיקרי. הרעיון מאחורי טיפול זה הוא להרפות את השרירים כדי להפחית את הכאב ולשפר את התפקוד. הזרקת בוטוקס לשריר הלסת היא הליך שנעשה לטיפול בהפרעות TMJ ומיגרנות. הוא מבוצע על ידי כירורג פה או נוירולוג והוא כולל הזרקת בוטוקס לשריר המסה על מנת להפחית את פעילותו. ההזרקות נעשות כל שלושה חודשים בערך. ההזרקות צריכות להיעשות על ידי איש מקצוע מוסמך, אחרת הן עלולות להוביל לבעיות בריאותיות חמורות כמו צניחת עפעפיים, קושי בבליעה ושיתוק מיתרי הקול. תופעות הלוואי של הזרקת בוטוקס כוללות כאב זמני, נפיחות, חבורות ודימום מתחת לעור שבו ניתנה הזריקה. בוטוקס היא תרופה המוזרקת לשרירי הפנים כדי להפחית קמטים. הוא משמש גם לטיפול בהזעת יתר, התכווצויות שרירים ועוד כמה מצבים.

הפחתת הופעת קמטים

הזרקת בוטולינום טוקסין מסוג A (בוטוקס) היא הליך להפחתת הופעת קמטים הקשורים להזדקנות בשליש התחתון של הפנים. ניתן להשתמש בזריקה גם לטיפול בהזעת יתר בבית השחי, במצבים אחרים, וכטיפול פרה-כירורגי בכאבי ראש כרוניים במיגרנה. ההליך בדרך כלל נמשך פחות מ-15 דקות. תופעות הלוואי הן נדירות אך יכולות לכלול כאבי ראש, כאבי צוואר או נוקשות, צניחת עפעפיים חולפת או אדמומיות בעין, אי נוחות בפה יבש ובגרון (עקב שיתוק זמני של שרירים מסוימים). אין תופעות לוואי ארוכות טווח מהזרקת בוטוקס. הזרקת בוטוקס לשריר הלסת משמשת כדי לעצור או להפחית ריר, למנוע מהלשון ליפול חזרה לגרון ולעזור בלעיסה. בוטוקס היא תרופה המוזרקת במינונים קטנים לשרירים ספציפיים. טיפול זה נמצא כיעיל לאנשים שמתקשים לעצור את דליפת הרוק שלהם מהפה. הוא משמש גם למי שמתקשה ללעוס בגלל שריר לסת חלש. חלק מתופעות הלוואי של בוטוקס כוללות יובש בפה, קושי בבליעה והזלת ריר.

אהבתם? שתפו מאמר זה!