עיבוי שפתיים תופעות לוואי

תוכן עניינים

שמנמנות שפתיים היא הליך קוסמטי הכולל הזרקת חומרים לשפתיים כדי לגרום להן להיראות מלאות יותר. ניתן להזריק את החומרים בשפה העליונה או התחתונה, או שניהם. החומרים הנפוצים ביותר הם קולגן, שומן וחומצה היאלורונית. ההליך אורך כ-30 דקות ואין השבתה לאחריו. עיבוי שפתיים הוא הליך קוסמטי שגורם לשפתיים להתנפח ולהיראות מלאות יותר. ניתן להשיג עיבוי שפתיים עם זריקות כמו Juvederm, Restylane או Perlane.חומרי הזרקה מוזרקים לעור כדי ליצור תוצאה בעלת מראה טבעי יותר.

עיבוי שפתיים

עיבוי שפתיים הוא הליך קוסמטי הכולל הזרקת חומרים לשפתיים כדי לגרום להן להיראות מלאות יותר. ישנם חומרים רבים שניתן להשתמש בהם לעיבוי שפתיים, כגון חומצה היאלורונית (HA), קולגן, ג'ל פוליאקרילאמיד, סיליקון ופולימתיל מתאקרילט (PMMA). הזריקות ניתנות בדרך כלל על ידי רופא עור או מנתח פלסטי באמצעות מחט. ההליך נעשה במשרד עם הרדמה מקומית לפני ההזרקות. ייתכן שיחלפו עד שישה שבועות עד שהתוצאות של עיבוי שפתיים יהיו נראות במלואן לאחר ההזרקה. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לרצות לעבות את השפתיים. יש אנשים שיש להם שפתיים דקות באופן טבעי והם רוצים לגרום להן להיראות מלאות יותר. אחרים אולי ירצו לשנות את צורת הפה שלהם. לא משנה מה הסיבה, ישנן מספר דרכים לעבות את השפתיים שלך.

תהליך עיבוי השפתיים הוא הליך קוסמטי המשמש ליצירת שפתיים מלאות ונפחיות יותר. ניתן להשיג הגדלת שפתיים על ידי הזרקת חומר מילוי לשפתי המטופל, כגון קולגן או חומצה היאלורונית. השפתיים מוזרקות באזור השפה העליונה והתחתונה כדי להעניק להן מראה ותחושה טבעיים. חלק מהאנשים שעוברים הליך זה עלולים לחוות נפיחות, חבורות או כאבים באתר ההזרקה. חשוב לציין שישנם סוגים רבים ושונים של חומרי מילוי שפתיים זמינים היום בשוק ולא כולם מאושרים על ידי ה-FDA.

מריחת שפתון היא מנהג יופי נפוץ, במיוחד בקרב נשים. ניתן להשתמש בשפתון כדי לשנות את צבע השפתיים, להראות מלאות יותר או ליצור מראה דרמטי יותר. תופעת הלוואי השכיחה ביותר של שפתונים היא יובש, שעלול להיגרם מהמרכיבים בשפתון. שפתונים מורכבים ממגוון מרכיבים שעלולים לגרום ליובש ולתופעות לוואי אחרות עבור אנשים מסוימים. המרכיב הנפוץ ביותר בשפתונים הוא שעווה ושמנים שעוזרים לשמור על לחות ומעניקים לו מרקם חלק. אבל מרכיבים אלה יכולים גם לגרום ליובש, מכיוון שהם חוסמים את יציאת הלחות מהעור ושומרים אותה לכודה בפנים. מרכיבים אחרים כגון חומרים משמרים כמו פרבנים עלולים גם לגרום לגירוי בעור רגיש או לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים. תופעות הלוואי של עיבוי שפתיים אינן חמורות. תופעת הלוואי השכיחה ביותר היא כאב קל, שהוא בדרך כלל זמני וחולף לאחר מספר ימים.

תופעות לוואי לעיבוי שפתיים כוללות:

  • כאב קל, שהוא בדרך כלל זמני וחולף לאחר מספר ימים
  • נפיחות מסוימת או נפיחות בשפתיים
  • תגובה אלרגית אפשרית למוצר

מוצרי שמנמנות שפתיים הם שיפור קוסמטי שניתן להשתמש בו כדי לגרום לשפתיים להיראות גדולות ומלאות יותר. תופעות לוואי שמנמנות שפתיים הן בדרך כלל זמניות, אך לעיתים הן יכולות להיות קבועות. תופעת הלוואי הנפוצה ביותר של שמנמנות שפתיים היא תחושת חוסר תחושה, עקצוץ או צריבה על השפתיים. זה בדרך כלל בגלל תגובה אלרגית לאחד המרכיבים במוצר והיא אמורה להיעלם לאחר מספר ימים. במקרים מסוימים, אנשים דיווחו על נפיחות או שלפוחיות על השפתיים שדרשו טיפול רפואי לצורך טיפול.

תופעות לוואי של עיבוי שפתיים יכולות להיות די מעצבנות. חשוב להכיר את הסיכונים והיתרונות של המוצר לפני שמתחילים להשתמש בו תופעות הלוואי של שמנמנות שפתיים משתנות מאדם לאדם בהתאם לגנטיקה של האדם ולסוג העור. אנשים מסוימים עשויים לחוות כהה או שינוי צבע של השפתיים, יובש, קילוף, רגישות או גירוי. מוצרים לעיבוי שפתיים משמשים לעתים קרובות כשיטה לשיפור מראה השפתיים. הם יכולים לשמש כחלופה להזרקות שפתיים או כפתרון זמני שניתן למרוח לפני היציאה. למרבה הצער, יש כמה תופעות לוואי הקשורות למוצרים אלה. תופעות לוואי אלו כוללות תגובות אלרגיות, יובש וסדקים בשפתיים. כדי להימנע מתופעות לוואי אלו, חשוב להשתמש רק במוצרים לעיבוי שפתיים המאושרים על ידי ה-FDA ואינם מכילים כימיקלים או חומרים מזיקים.

אהבתם? שתפו מאמר זה!