עיבוי שפתיים טבעי

תוכן עניינים

שמיכת שפתיים היא הליך קוסמטי המשמש להגדלת גודל השפתיים. ניתן לעשות זאת על ידי הזרקת חומרים מעוררי נפח כמו רסטילן וג'ובדרם לשפתיים או על ידי שימוש במכשיר לכריתת חשמל כדי לשרוף רקמות עודפות על מנת ליצור קו שפתיים. הליך הגדלת שפתיים יכול להתבצע הן לגברים והן לנשים. זה נעשה בדרך כלל כחלק מהליך הצערת פנים מלא, אבל זה יכול להיעשות גם לבד. הסיבה הנפוצה ביותר להגדלת שפתיים היא בגלל שאנשים רוצים שפתיים גדולות יותר, אבל זה יכול לשמש גם לטיפול במצבים כמו שפתיים דקות או אסימטריה עקב הזדקנות או ירידה במשקל. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של הליך זה הן חבורות, נפיחות וחוסר תחושה זמני סביב אזור הפה. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל תוך חודש לאחר ביצוע הניתוח.

עיבוי שפתיים

אתם בטח תוהים מה זה עיבוי שפתיים. עיבוי שפתיים הוא תהליך קוסמטי שיגרום לשפתיים שלך להיראות מלאות יותר, שמנמנות וחושניות יותר. ניתן להשתמש בו על כל חלק בפנים, אך האזור הנפוץ ביותר לעיבוי שפתיים הוא השפתיים. ישנן שתי דרכים עיקריות לעשות זאת על ידי איש מקצוע – או באמצעות הזרקות או באמצעות חומרי מילוי. חומרי מילוי הם הזרקות המשתמשות בקולגן או בחומרים אחרים כדי למלא קמטים וקפלים בעור שלך. לאחר מכן, חומר המילוי ייספג לאורך זמן בגופך ובסופו של דבר יהיה צורך להחליף אותו בזריקה נוספת. הזרקות הן חלופה לחומרי מילוי, אך הן מחזיקות מעמד רק כמה חודשים בכל פעם לפני שיש צורך גם להחליף אותן. שמנמנות שפתיים היא הליך קוסמטי הכולל הזרקת חומר לשפתיים כדי לגרום להן להיראות מלאות יותר. בדרך כלל, חומר זה הוא חומצה היאלורונית, אך ניתן להשתמש גם בחומרים אחרים כגון קולגן, שומן או סיליקון. תופעת הלוואי השכיחה ביותר של שמנמנות שפתיים היא חבורות או נפיחות במקום ההזרקה. תופעות לוואי אפשריות אחרות כוללות תגובה אלרגית וזיהום.

עיבוי שפתיים טבעי

שמנמנות שפתיים היא הליך קוסמטי הכולל הזרקת שומן, או לפעמים קולגן, לשפתיים כדי לגרום להן להיראות מלאות יותר. הזרקות שפתיים הן טיפול פופולרי למי שרוצה שפתיים מלאות יותר ללא שימוש בחומרי מילוי שפתיים. אחד ההליכים הנפוצים ביותר להגדלת שפתיים הוא עיבוי שפתיים טבעי. עיבוי שפתיים טבעי יכול להיעשות באמצעות הזרקת חומרי מילוי עוריים כגון רסטילן ובלוטרו, וכן באמצעות טיפולי לייזר כמו תרמג' ואולתרפיה. לעתים קרובות נעשה שימוש בטכניקות טבעיות של עיבוי שפתיים בשילוב עם טיפולים אחרים כדי לשפר את התוצאות. דוגמה אחת היא כאשר מטופל הלבין שיניים והוא רוצה שהשפתיים שלו יתאימו לגוון הבהיר יותר של השיניים. במקרה זה, ניתן להשתמש בעיבוי שפתיים טבעי בשילוב עם הלבנת שיניים להשגת תוצאה דרמטית עוד יותר.

שפתון לעיבוי שפתיים הוא אחד ממוצרי האיפור הפופולריים בעולם. הוא משמש על ידי שני המינים ולכל אירוע. שפתון הוא לא רק מוצר קוסמטי, הוא יכול לשמש גם ככלי להבעת רגשות ואישיות. ישנם סוגים שונים של שפתונים בעלי צבעים, מרקמים וגימורים שונים. לדוגמא, שפתוני מאט יבשים על השפתיים ומספקים מראה טבעי יותר ואילו לשפתונים מבריקים יש יותר ברק אך יכולים להיות מייבשים יותר על השפתיים. ישנם גם סוגים שונים של פורמולות שפתון כגון שפתון נוזלי או שפתון קרם, אשר יש להם יתרונות וחסרונות משלהם, אך כולם משמשים כדי לגרום לשפתיים שלך להיראות מלאות יותר בצבע. סוג אחד שצבר פופולריות לאחרונה הוא עיבוי שפתיים טבעי או "אפקט קיילי ג'נר" המשתמש במרכיבים כמו אבקת קולגן או שעוות דבורים כדי ליצור אשליה של מלאות מבלי ללבוש כל מוצר אחר על גבי זה.

טיפול בחומצה היאלורונית

שפתון היה מוצר יופי עיקרי עבור נשים רבות במשך מאות שנים. השימוש בשפתון עוד מימי המצרים הקדמונים, שהשתמשו בצבעים אדומים טבעיים מפירות יער וצמחים אחרים. השפתון מוזכר בתנ"ך גם כחומר קוסמטי. השפתון המסחרי הראשון נוצר בשנת 1884 על ידי אדם בשם ג'ורג' פארסון, שיצר אותו בעבודת יד ומכר אותו לצרכנים באמצעות קטלוג הזמנות הדואר שלו. הוא היה עשוי משעוות דבורים, שמן קיק וצבע קרמין, שהוא תמצית מחיפושיות קוצ'יניאל מרוסקות. רק ב-1937 כימאי בשם פרנק רוזנוב פיתח את השפתון הסינתטי הראשון לבקשתו של מקס פקטור האב, שרצה ליצור איפור שמחזיק מעמד זמן רב יותר ממה שצבע שפתיים טבעי לבדו יכול לספק. בשנים האחרונות חלה עלייה במוצרי עיבוי שפתיים הזמינים בשוק עקב ביקוש עממי מאנשים עם שפתיים דקות או כאלה שמחפשים שפתיים מלאות יותר ללא ניתוח או הזרקות. בדרך כלל משתמשים במוצרים אלה

אהבתם? שתפו מאמר זה!