העלמת קמטים מתחת לעיניים

תוכן עניינים

העור סביב העיניים עדין ודק מאוד. העור גם רגיש מאוד לשמש, מה שעלול לגרום להיווצרות קמטים. קמטים אלו נקראים רגלי עורב והם חלק טבעי מההזדקנות. ככל שאנו מתבגרים, ייצור הקולגן שלנו פוחת וזה מוביל להיווצרות קמטים סביב העיניים. הדרך הטובה ביותר למנוע קמטים אלו היא על ידי שימוש בקרם הגנה עם SPF 30 ומעלה בכל יום. חשוב גם לשתות הרבה מים ולישון מספיק כדי שהעור שלך יישאר לח ואלסטי.

העלמת קמטים 

כולנו יודעים שקמטים מתחת לעיניים הם בעיה נפוצה. ואנחנו גם יודעים שלא קל להיפטר מהם. אבל, ישנן דרכים רבות להיפטר מהקמטים הללו. ראשית, אתה יכול להשתמש בכמה תרופות ביתיות כמו מיץ לימון או פרוסות מלפפון. תרופות אלו יעזרו להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים מתחת לעיניים וכן יסייעו לך להסיר את הקמטים מתחת לעיניים. שנית, ניתן להשתמש במסכות עיניים אשר יסייעו בהפחתת הופעת הקמטים מתחת לעיניים ויגרמו להן להיראות צעירות יותר למשך זמן ארוך יותר. שלישית, ניתן להשתמש בהזרקת בוטוקס אשר תסייע בהפחתת הופעת הקמטים על ידי שיתוק שרירים מסביב לאזור העיניים כך שלא יוכלו להתכווץ וליצור קמטים. העור מתחת לעין מאוד דק ורגיש. חשוב להקפיד על כך על מנת למנוע קמטים ועיגולים שחורים.

אחד מטיפולי האנטי אייג'ינג הפופולריים ביותר הוא בוטוקס. בוטוקס הוא סוג של הזרקה שיכולה להפחית קמטים, קווים וסימני הזדקנות אחרים. הוא משמש גם לטיפול בעוויתות שרירים ומיגרנות כרוניות. אנו הולכים לדון בבוטוקס במאמר זה מכיוון שהוא אחד מטיפולי האנטי אייג'ינג הפופולריים ביותר. הבוטוקס פועל על ידי חסימת דחפים עצביים בשרירים הגורמים להיווצרות קמטים או קווים על העור. ניתן להזריק אותו לשרירים ספציפיים או להשתמש כקרם או ג'ל למריחה על העור סביב העיניים, המצח ואזורים אחרים שבהם מתרחשים קמטים. ההשפעות נמשכות בדרך כלל 3-4 חודשים עם שימוש מתמשך אך עשויות להשתנות בהתאם לתגובת הגוף שלך. קמטים מתחת לעיניים יכולים להיגרם מגורמים שונים כמו גיל, גנטיקה, חשיפה לשמש ועור יבש. העור מסביב לעיניים דק יותר ויש לו פחות בלוטות שמן מאשר חלקים אחרים של הפנים. זה אומר שהוא רגיש יותר לקמטים וקמטוטים. ישנן דרכים רבות להפחית קמטים מתחת לעיניים.

העלמת קמטים מתחת לעיניים

אחת מהן היא על ידי שימוש בקרם לחות טוב על בסיס קבוע, שיעזור לעור לחות ולהפחית את היובש. אתה צריך גם להימנע מלהרים את העור שלך כי זה רק יחמיר את הבעיה. אחת הדרכים להיפטר מקמטים מתחת לעיניים היא באמצעות קרם עיניים או סרום המכילים רטינול או ויטמין C. מרכיבים אלו מסייעים להמרצת ייצור הקולגן אשר מוביל להפחתת הקמטים העדינים באזור העיניים. דרך נוספת להסיר קמטים אלו היא טיפול בבוטוקס או חומרי מילוי כמו הזרקת חומצה היאלורונית שמנמכת את העור למראה חלק יותר. זה לא נדיר שלאנשים יש קמטים מתחת לעיניים. העור סביב העיניים דק ועדין. צריך לטפל בו בדיוק כמו חלקים אחרים בגוף. אנו יכולים להסיר קמטים מתחת לעיניים במספר טיפולים הקיימים בשוק. חלק מהטיפולים הללו כוללים קרמים, הזרקות, ניתוחים ולייזרים. אם אתה מחפש פתרון לא כירורגי, אז אתה יכול לנסות קרם עיניים או סרום. מוצרים אלה יסייעו בהפחתת קמטים מתחת לעיניים על ידי לחות לעור שלך ולספק לו נוגדי חמצון וחומרים אנטי אייג'ינג שיגנו עליו מפני נזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים.

ככל שאנו מתבגרים, הקמטים סביב העיניים הופכים בולטים יותר. קמטים אלו, הידועים גם כרגליים של עורב, יכולים לגרום לנו להיראות מבוגרים ועייפים. עם זאת, ישנן מספר דרכים להפחית או להעלים קמטים בעיניים. במאמר זה נבחן כמה מהטיפולים היעילים ביותר להעלמת קמטים בעיניים.

העלמת קמטים בעיניים

גורמים לקמטים בעיניים

לפני שנעמיק בטיפולים בקמטים סביב העיניים, חשוב להבין מה גורם להם. ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד קולגן ואלסטין, שני חלבונים שעוזרים לשמור על העור שלנו מוצק ואלסטי. העור סביב העיניים שלנו דק ועדין במיוחד, מה שהופך אותו לרגיש יותר לקמטים.

גורמים נוספים שיכולים לתרום לקמטים סביב העיניים כוללים:

  • נזקי שמש
  • לעשן
  • גנטיקה
  • הבעות פנים (כגון פזילה או קמטים)

טיפולים לא פולשניים לקמטים בעיניים

ישנם מספר טיפולים לא פולשניים שיכולים לסייע בהפחתת קמטים סביב העיניים. טיפולים אלו אידיאליים למי שרוצה להימנע מניתוח או זריקות.

קרמי עיניים

קרמי עיניים הם בחירה פופולרית להפחתת קמטים סביב העיניים. חפשו קרם עיניים המכיל רטינול, צורה של ויטמין A הממריץ את ייצור הקולגן ועוזר להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים. ניתן גם לנסות קרם עיניים המכיל חומצה היאלורונית, המסייעת בהלחנת העור ושמנמן.

פילינג כימי

פילינג כימי הוא עוד טיפול לא פולשני לקמטים סביב העיניים. במהלך פילינג כימי מורחים על העור תמיסה שגורמת לו לקלף ולהתקלף. זה ממריץ את ייצור הקולגן ויכול לעזור להפחית את הופעת הקמטים. פילינג כימי יכול להתבצע על ידי רופא עור או אסתטיקה.

מיקרודרמבריזיה

Microdermabrasion הוא הליך לא פולשני המשתמש בכלי מיוחד כדי להסיר את השכבה החיצונית של תאי עור מתים. זה ממריץ את ייצור הקולגן ויכול לעזור להפחית את הופעת הקמטים. מיקרו-דרמה מבוצעת בדרך כלל על ידי רופא עור או אסתטיקה.

טיפול בתדרי רדיו

טיפול בתדרי רדיו משתמש בגלי רדיו כדי לחמם את העור ולהמריץ את ייצור הקולגן. זה יכול לעזור להפחית את הופעת הקמטים ולהידוק העור סביב העיניים. טיפול בתדרי רדיו מתבצע בדרך כלל על ידי רופא עור או אסתטיקה.

טיפולים פולשניים לקמטים בעיניים

למי שרוצה תוצאות דרמטיות יותר, ישנם מספר טיפולים פולשניים שיכולים לסייע בהפחתת קמטים סביב העיניים. טיפולים אלו צריכים להתבצע רק על ידי מנתח פלסטי מוסמך ומנוסה.

ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים, הידוע גם בשם blepharoplasty, הוא הליך כירורגי המסיר עודפי עור ושומן מהעפעפיים. זה יכול לעזור להפחית את הופעת הקמטים ולהעניק לעיניים מראה צעיר יותר.

הזרקת בוטוקס

הזרקת בוטוקס היא טיפול פופולרי לקמטים סביב העיניים. במהלך טיפול בוטוקס מוזרקת כמות קטנה של בוטולינום טוקסין לשרירים הגורמים לקמטים. זה משתק זמנית את השרירים ומפחית את הופעת הקמטים.

חומרי מילוי לעור

חומרי מילוי עוריים הם טיפול פופולרי נוסף לקמטים סביב העיניים. במהלך טיפול חומר מילוי עורי מוזרק לעור חומר דמוי ג'ל על מנת למלא אותו ולהפחית את הופעת הקמטים. חומרי מילוי עור נפוצים בשימוש סביב העיניים כוללים חומצה היאלורונית וקולגן.

קמטים סביב העיניים יכולים להיות מתסכלים, אך ישנם מספר טיפולים זמינים כדי לעזור להפחית או להעלים אותם. טיפולים לא פולשניים כגון קרמי עיניים, פילינג כימי, מיקרודרמבריזיה וטיפול בתדר רדיו יכולים להיות יעילים עבור קל

העלמת קמטים מתחת לעיניים
אהבתם? שתפו מאמר זה!