עיבוי שפתיים ללא מזרק

תוכן עניינים

שמנמנות שפתיים היא הליך קוסמטי הכולל הזרקת חומר לתוך השפתיים כדי לגרום להן להיראות מלאות יותר. עיבוי שפתיים הוא תהליך גורם לשפתיים להיראות מלאות יותר על ידי שימוש בטכניקות שונות.

שמנמנות שפתיים (הידועה גם בשם הגדלת שפתיים) היא הליך קוסמטי הכולל הזרקת חומר לתוך השפתיים כדי לגרום להן להיראות מלאות יותר. הזרקות שמנמנות שפתיים מורכבות בדרך כלל מחומצה היאלורונית, קולגן או חומרי מילוי אחרים הניתנים להזרקה. תופעות הלוואי השכיחות ביותר של זריקות שמנמנות שפתיים כוללות חבורות, נפיחות וכאבים באתר ההזרקה. סיבוכים חמורים יותר כוללים נזק עצבי וזיהום. אם אתה שוקל לבצע זריקות שמנמנות שפתיים, עליך להתייעץ עם הרופא שלך לגבי הסיכונים הכרוכים בכך לפני שתמשיך בטיפול.

השיטות הנפוצות ביותר לעיבוי שפתיים הן:

  • מריחת שפתון על השפתיים ושפשוף פנימה
  • מריחת ליפ גלוס על השפתיים
  • מריחת שפתון או גלוס על גבי שכבת שפתון קיימת
  • שימוש בווזלין או ג'לי נפט כפתרון זמני לשפתיים יבשות, סדוקות או סדוקות

שמיכת שפתיים היא הליך קוסמטי המעודד את הגוף לייצר יותר קולגן ואלסטין בשפתיים, מה שגורם להן להיראות מלאות יותר. ההליך נעשה על ידי הזרקת חומר הנקרא חומצה היאלורונית לתוך השפתיים. זה יכול להיעשות באמצעות מזרק או ניתן להזריק עם צינורית. מוצר חדש לשיווי שפתיים פותח ורשם פטנט על ידי ד"ר נורמן רו, MD, PhD. המוצר נקרא Lipmaxx והוא משתמש במרכיבים כמו שמן קיק, חמאת שיאה, חמאת קקאו, שעוות דבורים וויטמין E כדי ליצור נפח בשפתיים ללא שימוש במחטים או זריקות. החומרים משמשים להמרצת זרימת הדם לשפתיים מה שמוביל לייצור קולגן מוגבר ואלסטיות של תאי העור על השפתיים.

עיבוי שפתיים ללא מזרק

טרנד עיבוי השפתיים צובר פופולריות בשנים האחרונות. הטרנד נתפס לרוב כדרך קלה לגרום לשפתיים להיראות מלאות ונפחיות יותר. מילוי שפתיים הוא סוג של הזרקה קוסמטית המשמשת לשיפור הקימורים הטבעיים של השפה. הוא מוזרק לשפתיים, ממלא אותן וגורם להן להיראות מלאות יותר. אנשים מחפשים כעת אלטרנטיבות למילוי שפתיים פחות פולשניות ובמחיר סביר יותר. ישנם מוצרים רבים בשוק המתיימרים לגרום לשפתיים להיראות גדולות יותר ללא הזרקות, אך לא כולם עובדים כמו שהם טוענים. חלק מהאנשים מצאו הצלחה בשימוש באיפור או בשפתון, אך פתרונות אלה עשויים להיות גוזלים זמן ודורשים יישום חוזר מתמיד אם אתה רוצה שהשפתיים שלך יישארו שמנמנות לאורך היום או הלילה. שמנמנות שפתיים ללא מזרק היא תהליך שניתן לעשות בבית. זה כרוך בשימוש במרכיבים טבעיים שבטוחים וקלים למצוא. זה חסכוני יותר ובטוח הרבה יותר משימוש בהזרקת שפתיים.

מאמר זה עוסק בעיבוי שפתיים ללא מזרק. הוא מדבר על איך זה אפשרי בעזרת מוצר חדש בשם Lip Venom. המאמר מתחיל בכך שישנן דרכים רבות להגדיל את השפתיים שלך, כולל הזרקות וניתוחים. אבל למי שלא רוצה לעבור את זה, יש פתרון חלופי- Lip Venom. לאחר מכן המחבר ממשיך ואומר כיצד המוצר הזה הוא צורה נוזלית של מילוי שפתיים שאתה יכול למרוח בעצמך והוא יחזיק מעמד עד 8 שעות. אתה יכול להשתמש בו כמה שאתה רוצה או צריך, אז זה לא אופציה יקרה אם אתה מחפש משהו לטווח ארוך.

לאחר מכן, המחבר אומר שהדבר הטוב ביותר במוצר הזה הוא שהוא לא כואב או לא נוח בשום צורה. החיסרון היחיד הוא שאתה צריך לחכות 30 דקות לפני מריחת שפתון על גבי ה- Lip Venom כי יש בו אלכוהול שעלול לייבש את השפתיים שלך אם הן לא מספיק לחות. שמנמנות שפתיים היא טיפול יופי הכולל הזרקת כמויות קטנות של חומר לתוך השפתיים כדי להפוך אותן למלאות ומוגדרות יותר. החומרים הנפוצים ביותר המשמשים לשיפוח שפתיים הם חומצה היאלורונית, קולגן או סיליקון. ההליך יכול להיעשות בבית או במרפאה עם הזרקת חומרי מילוי כמו Juvederm ורסטילן. הזרקות שפתיים אינן קבועות ולכן יש לחזור עליהן מדי פעם. יש אנשים שמשתמשים במוצרים זמניים להפיכת שפתיים שיכולים להימשך בין שעה לשש שעות. מוצרים אלו מכילים בדרך כלל מרכיבים טבעיים כמו תמצית מנטה, מנטול, קמפור, שמן אקליפטוס, שמן קינמון או שעווה הגורמים לעלייה בזרימת הדם לשפתיים.

אהבתם? שתפו מאמר זה!